Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Καλωσόρισμα


 ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ


Αγαπητοί αναγνώστες

Σας καλωσορίζω στο blog μου με θέμα την ανακατασκευή της μοτοσυκλέτας HONDA CM200 Twinstar. Αυτή η μοτοσυκλέτα περιήλθε στην κατοχή μου, ως οικογενειακό κειμήλιο και ως τούτο το αντιμετωπίζω  Ούτως ή άλλως ήταν και το πρώτο μηχανάκι με συμπλέκτη που καβάλησα, κάνοντας φιγούρα στους "GLX-άκιδες" του σχολείου.

Το ταξίδι της ανακατασκευής ξεκίνησε μόλις συνειδητοποίησα ότι ο μηχανικός που πήγαινα για service το μηχανάκι, με κορόιδευε. Η επισκευές που έκανε ήταν επιεικώς απαράδεκτες και είχαν ως αποτέλεσμα την πρόκληση μεγαλύτερων βλαβών. Κάπου εκεί αντιλαμβάνομαι ότι έχω κολλήσει για τα καλά το μικρόβιο του Vintage. Πάντα ήθελα να ξεκινήσω ένα τέτοιο project αλλά φοβόμουν ότι θα το παρατήσω στην μέση. Αυτή ήταν όμως μια μοναδική ευκαιρία! Να φτιάξω από την αρχή το πρώτο μου μηχανάκι.

Η απόφαση εύκολη. Η υλοποίηση όμως; Σίγουρα στα υπέρ μου είναι ότι είμαι και μηχανολόγος μηχανικός και ότι εργάζομαι σε τεχνική εταιρεία. Αυτό μου δίνει το πλεονέκτημα βασικών μηχανικών γνώσεων και φυσικά όλη την γκάμα εργαλείων. Αυτό όμως δεν πρέπει να σας απογοητεύει. Στην πορεία θα δείτε τρόπους και λύσεις και για αυτούς που δεν έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα κανονικό συνεργείο αυτοκινήτων.


Ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρον το blog και ασχέτως αν κάνετε επισκευή σε ένα HOMDA CM, είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε πολλές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν σε οποιαδήποτε ανακατασκευή μπλέξετε.





4 σχόλια:

  1. Αλεξανδρε,

    Εχω και εγω ενα Honda CM200T του 1982. Την συγκεκριμενη μηχανη την αγορασε ο πατερας μου το 1983 οταν ειμουν 6 χρονων. Μετα απο 30 χρονια η μηχανη δουλευει αψογα. Δεν χαλανε αυτες οι μηχανες.... Περιμενω να δω φωτογραφιες απο την διαδικασια την αναπαλαιωσης.

    Ανδρεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρέα,

      Καταρχάς σε συγχαίρω που έχεις και εσύ ένα CM. Συμφωνώ απόλυτα για την αξιοπιστία του. Είναι μαύρος σκύλος. Φαντάσου ότι όταν ήμουν μικρός προσπαθούσα μέχρι και σούζα να του κάνω!!! ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ. Εγώ στο δρόμο το μηχανάκι σε ένα κάδο. . Έχω τραβήξει πολλές φωτογραφίες και στον αμέσως επόμενο καιρό θα δεις τρομερή πρόοδο. Περιμένω με χαρά τα σχόλια σου.

      Αλέξανδρος

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalispera tha ithela na rotiso an xalasi to moter mporo na vro alo kenourgio kai an nai pou? i tha ine mpastardemeno tipou lifan.. kaiepisis an o skeletos skouriasi kai einai se askimi katastasi ti kano?

    ΑπάντησηΔιαγραφή