Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Γιατί τίποτα δεν γίνεται αν δεν έχει χώρο να δουλέψεις!!!

ΓΙΑΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ!!!

Την μεταλλική κατασκευή που βλέπετε την έφτιαξα στο γραφείο μου. Μια ανακατασκευή σημαίνει δεκάδες βίδες, εξαρτήματα και ανταλλακτικά. Σίγουρα ένας ευρύχωρος πάγκος εργασίας θα βοηθήσει την κατάσταση.

Ο δικός μου κατασκευάστηκε βάση των εξής απαιτήσεων.
  • Μεγάλος πάγκος. (διαστάσεις 1m χ 2,5m - Πλάτος x Βάθος - Ύψος 0,9m)
Οι διαστάσεις αυτές θεωρώ ότι καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες μου, καθώς μπορώ να έχω το μηχανάκι, τα εργαλεία, και τα ανταλλακτικά συγχρόνως πάνω στο πάγκο. Το ύψος του πάγκου πρέπει να είναι κοντά στα 90cm.
  • Πάγκος με ρόδες.
Οι ρόδες βοηθάνε στην εύκολη μετακίνηση του πάγκου. Λόγο οτί δουλεύω σε αυτών το χώρο, χρειάζεται να μετακινείτε διαρκώς. ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Στη περίπτωση που φτιάξετε τέτοιο πάγκο, καλό είναι οι 2 από τις 4 ρόδες να είναι τουλάχιστον με φρένο, ώστε όταν εργάζεστε να είναι σταθερό.
  • Αποθηκευτικός χώρος κάτω από την επιφάνεια εργασίας.
Αυτό θα σας βοηθήσει ώστε έχετε συγκεντρωμένα όλα τα εξαρτήματα σας χωρίς να κινδυνεύετε να χάσετε κάτι.
  • Η επιφάνεια εργασίας θα πρέπει να μπορεί να αντέξει βάρος της τάξεως τουλάχιστον των 300 Kg και το υλικό της να είναι η αλουμίνιο ή λαμαρίνα. Η άποψη μου, όπως βλέπετε, και η τελική μου επιλογή ήταν το αλουμίνιο πάχους 4mm. Προτίμησα το αλουμίνιο διότι αν επέλεγα το σίδερο, τότε ο πάγκος θα γινόταν ασήκωτος και σχεδόν αμετακίνητος.
  • Χρωματάκι βάψτε το ό,τι θέλετε.

Ανοίξτε τις φωτογραφίες σε νέα καρτέλα για να τις δείτε μεγενθυμένες.







Ο ΠΑΓΚΟΣ ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟ










1 σχόλιο:

  1. Ερμής επισκευή σε κατεστραμμένα σπειρώματα όλων των τύπων κινητήρων. http://www.speiromata.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή