Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Εν αρχή ην το χάος


ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ ΤΟ ΧΑΟΣ

Η αναπαλαίωση οποιουδήποτε πράγματος απαιτεί οργάνωση και υπομονή, διότι είναι μια διαδικασία σχεδόν πάντα χρονοβόρα. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ξεκινάτε με την πεποίθηση ότι θα θυμάστε τι έχετε ξεβιδώσει τότε. Πάντα να καταγράφετε την πορεία που ακολουθείτε, ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε ανά πάσα στιγμή και καλό είναι να βγάζετε φωτογραφίες τα εξαρτήματα στα οποία εργάζεστε για να θυμάστε ακριβώς τα παρελκόμενα τους.

Προτού ξεκινήσατε την αποσυναρμολόγηση, καλό είναι να έχετε συλλέξει και μελετήσει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για το μηχανάκι σας. Γνωρίζοντας "στα χαρτιά", θα αποφύγετε πληθώρα λαθών.

Η καλύτερη λύση που σας προτείνω είναι να αγοράσετε το WORKSHOP MANUAL του μοντέλου. Το βιβλίο περιέχει λεπτομερή σχέδια και οδηγίες που θα σας λύσουν τα χέρια. Δεν πρέπει όμως να επαναπαυτείτε μόνο σε αυτό. Όπως σας είπα, πρέπει να κρατάτε και δικό σας αρχείο. Μια βίδα ή ροδέλα να χάσετε μπορεί να σας στοιχίσει πανάκριβα. 

Το καλύτερο βιβλίο που βρήκα για το Honda CM200 είναι το παρακάτω και το πήρα από το ebay έναντι πολύ λίγων χρημάτων.


Επίσης τεράστια βοήθεια θα βρείτε στο παρακάτω link. Η σελίδα αυτή έχει δωρεάν όλα τα σχέδια της μηχανής, καθώς και λίστα εξαρτημάτων. Φυσικά μπορείτε να παραγγείλετε και από εκεί κάποια εξαρτήματα, αλλά είναι ένα θέμα που θα το αναλύσουμε λίγο αργότερα.

http://www.cmsnl.com/honda-cm200t-twinstar-1981-usa_model7280/partslist/?model_q=cm200

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τα αγγλικά, μπορώ να σας το διαθέσω σε pdf στα ελληνικά, μεταφρασμένο από εμένα.


4 σχόλια:

  1. Αλέξανδρε, απόκτισα πρόσφατα μια CM200T και θέλει κάποιες βελτιώσεις. Μπορείς να μου στείλεις το manual σε .pdf για να με βοηθήσει να κάνω τις εργασίες αναπαλαίωσης πιο ευκολα; ευχαριστώ. ΑντώνηςΛ (antlyr49@otenet.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλέξανδρε, Αλέξανδρος και εδώ, θα ήθελα και εγω το manual αν είναι εύκολο, ξεκινάω και εγώ μια ανακατασκευαστική προσπάθεια αλλά προς flat track, το mail μου είναι adim.vort@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξανδρε προσφατα έγινα κατοχος ενος cm200 1981 και δεδξέρω απο που να αρχίσω και πως.θα ήθελα κι εγω το manualαν είναι δυνατόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλεξανδρε αν μπορείς να μου πεις τον κωδικό του χρώματος? Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή